SOMMAR OCH SOL?

Har inte vart så aktiv här på ett tag , inte riktigt orkat =) Men har haft en GRYM midsommar helg men fantatiska vänner! I Torsdags så blev det vin och mys med fina nina , slutade med att danne, drutten, sophie , dennis , porse , andreas, linda , robert, richard , och oskar slutade här på efterfest. Massa härliga vänner samlade på en och samma fest . Lovely.. I fredags så va det rätt slappt och mys dag innan det bar av till danne på lite midsommar firande.. Massa gott att äta , grillning men sjukt mycket goda tillbehör och en smaskig jordgubbstårta till efträtt ..  Första gången på säkert 9-10 år som jag va nykter på midsommar! Senare på kvällen  åkte jag och Sophie till smögen på en liten tripp =) Tok mysig kväll/natt . Vi kom på att vi inte är så bra på att hitta tror vi körde fel typ 20 ggr :) HAHA!! Lördagen bestog av jobb,  lika kul som alltid . :) Efter jobbet så blev det en spontan tripp till lysekil med Robert, Henke, Richard och Tim! Galen  och jävligt rolig kväll helt enkelt =) Igår skulle jag egentligen åkt ut till haddocks på årets första söndagsklubb, men somade på soffan vid 6 då vi va hemma från lysekil och vaknade vid 22.30.. sådär glad att jag missade det. Men får ta igen det nästa söndag ist =)  Här kommer en bildbomb från helgens bravader =)
SAMMANFATTNING AV DENNA HELG! MAGISK :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0